Запитання для самоперевірки
- 1. Які є класи комп’ютерних систем?
- 2. В чому відмінність растрової та векторної графіки?
- 3. Які типи документів можна створити в КОМПАС?
- 4. Які сторінки містить інструментальна панель? Їх призначення.
- 5. Побудова прямої та ламаної ліній. Способи їх задання.
- 6. Побудова дуги, кола та еліпса. Описати Панелі властивостей цих геометричних елементів.
- 7. Способи задання фаски та скруглення.
- 8. Нанесення штриховки. Побудова еквідистанти. Які параметри необхідно задати для їх побудови?
- 9. Які способи нанесення лінійного розміру можливі в КОМПАС.
- 10. Нанесення діаметрального та радіального розмірів.
- 11. Побудова стрілки додаткового вигляду та нанесення лінії розрізу.
- 12. Нанесення шорсткості.
- 13. Масштабування зображення.
- 14. Побудова симетричного зображення. Його обертання.
- 15. Вирівнювання та усікання об’єктів.
- 16. Операції копіювання.
- 17. Які способи формоутворення існують?
- 18. Способи побудови призматичного тіла.
- 19. Побудова тіл обертання.
- 20. Основні принципи побудови комбінованих геометричних тіл.
- 21. Створення асоціативних виглядів.
- 22. Побудова перерізу, розрізу та додаткового вигляду 3D моделі.
- 23. Виведення інформації на друк.
- 24. Обмін даними з іншими програмами.
- 25. Які типи файлів можна створювати за допомогою Flash?
- 26. Які основні інструменти використовуються для створення векторних рисунків у Flash?
- 27. Вкажіть основні математичні операції вмонтовані у Flash?
- 28. Опишіть операції над векторами?
- 29. Тривимірна система координат, що використовується у Flash?
- 30. Які способи формоутворення закладені у Flash?
- 31. Представлення об’єктів у перспективі?
- 32. Накладання текстури.
- 33. Робота з текстурами.
- 34. Переміщення спостерігача за допомогою клавіш.
- 32. Накладання текстури.